Belize Avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Loes Hoepman - WaarBenJij.nu Belize Avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Loes Hoepman - WaarBenJij.nu

Belize Avontuur

Door: LoesHoepman

Blijf op de hoogte en volg Loes

28 April 2014 | Nederland, Almere Stad

Beste allemaal,

Dan gaat het toch echt beginnen. Het afgelopen schooljaar is snel gegaan. Een half jaar stage gelopen, begonnen met de minor en als afsluiter een geweldige 2 maanden fieldwork/internship doen. Met deze laatste 2 maanden ga ik nu echt beginnen.
Ik ga samenwerken met de BFLA (Belize Family Life Association). Dit is een organisatie die is opgericht in 1985 en zich richt op het verbeteren van sexuele en reproductive gezondheid in Belize. Via het Rode Kruis van Belize ben ik hiermee in aanraking gekomen en hoop ik iets te kunnen betekenen voor Belize.

Ik ga dit avontuur samen met een studiegenoot doen, Astrid. We hopen iets te kunnen betekenen voor de organisatie en daarnaast heel erg te genieten van Belize zelf, wat vast helemaal goed gaat komen als ik alle verhalen en foto's op internet mag geloven.

Ik vertrek dinsdagochtend vanaf schiphol en zal woensdag aankomen in Belize. Het klinkt korter dan het lijkt, want de reis zelf zal 32 uur in beslag nemen. We zullen het zien en beleven.

Hopelijk gaan jullie genieten van de verhalen die ik zal schrijven. Reageer gerust, vind ik alleen maar heel erg leuk. Wellicht hebben jullie nog vragen die ik kan beantwoorden in mijn blogs. Hierbij zal ik me ook alvast verontschuldigen voor mijn super lange verhalen. Op de één of andere manier kan ik het niet kort en bondig opschrijven XD!

Heel veel (lees)plezier!!

Kus..Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Welkom! Middels mijn blogs zal ik jou, en elk ander die mij graag wil volgen, op de hoogte houden van al mijn avontuurlijke reizen. Lees gerust, geniet, vraag en reageer! ENJOY!! Groetjes, Loes

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 12972

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 30 Juli 2014

Rondreizen 2014

29 April 2014 - 26 Juni 2014

Internship Belize!

Landen bezocht: